Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Dikter Bilder & Foton Musik Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten ADD & ADHD relaterat Aspergers Syndrom(AS) & Autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Off topic - [OT] Bollhavets OT-trådar Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Tips och goda råd

Veckoschema 7-21 mall

2010-05-20 20:23 #0 av: Höstlegenden

Här är ett schema för hela veckan 7-21 som ni kan använda om ni vill.

Öppna shemat som PDF

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2010-05-21 13:21 #1 av: timmelin

Vilket bra schema. Passar mig perfekt.

Tack

Anmäl
2010-05-21 13:33 #2 av: Höstlegenden

Ja jag tänkte att det kunde vara något för oss bokstavsfolk, därför jag gjorde det. Det är ett vanligt skolschema som jag har utökat timmarna på och dagarna. Och så har dagarna fått fina Pictogramfärger. Skrattande

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2010-05-21 23:39 #3 av: Mosaik02

tack så mycket för det fina schemat Glad

passar ju perfekt nu när jag ska försöka att få lite mera struktur härhemma

nu återstår det bara o hitta någon som kan skriva åt dom åt mig typiskt nog så har min egen skrivare gett upp

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.