Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 6344 ggr
schnuckii
10/5/11, 6:39 PM

Veckoschema

Jag vet inte om man får nämna produkter, men alltså…

http://www.granit.se/?id=657

Där finns en massa bra veckoscheman. Jag gillar att de är tydliga och inte för plottriga. Och snygga!

Annons:
Trin
10/7/11, 11:54 AM
#1

Tack för tipset ! Har letat efter såna här utan resultat.

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

schnuckii
10/7/11, 11:56 AM
#2

Ingen fara. Nu har jag även testat den, tycker nog dock att det är lite jobbigt att det är whiteboard, vilket innebär att jag råkar sudda ut saker. :p

Cafesinner
11/15/11, 2:12 AM
#3

Åh gud tack*_* Blir helt… mmmmmm<3 haha ordniiing

kalindas
11/15/11, 9:25 AM
#4

Köpte en sådan på Gekås i Ullared. Kom inte ihåg exakt vad den kostade, men dyr var den inte.

/Elisa

JohannaEkroth
11/15/11, 9:57 AM
#5

Klart man får nämna produkter. Jag ska visa vilken jag har pockat på att få av min arbetsterapeut som hjälpmedel.

http://www.ordbilduppsala.se/tid/info_plattavlor/40x60_vit_fm_em_kv.htm

denna. Indelad i FM EM och KVÄLL. Jag har ju Handin som påminnelse och med exakta tider, denna ska jag ha som översikt.

Kommer från: http://www.ordbilduppsala.se/

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

HannaM
11/15/11, 12:24 PM
#6

Åh, jag skuttar genast iväg tror jag bestämt, såg ut att vara utrymme nog för att göra två kolumner också. Vi är ju trots allt två förvirrade själar hemma=p

Annons:
Lolly
1/2/12, 3:15 AM
#7

5. Hur får man tag på sådan då? Jag har haft en handii. Jag använder en kalender m.m.

JohannaEkroth
1/2/12, 12:03 PM
#8

Lolly - Jag pratade med min arbetsterapeut och frågade om det finns något liknande i min stad. Vi har någonting som heter Ord och Bild verksatna här, så vi gick dit tillsammans, och de ska göra en sådan tavla åt mig.

Fråga din arbetsterapeut som skrev ut din Handi till dig om hon/han vet något planneringstavlor på väggen. Denna finns i en broschyr om hjälpmedel.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Lolly
1/2/12, 10:59 PM
#9

8. Jag har inte haft kontakt med min arbetsterapeut på jättlänge nu. Hon är på HAB spm min Psykolog var. Dom finns i Ljungby och jag bor utanför Ljungby. Vad tycker du att jag ska göra? kan man beställa ddetta själv då?

JohannaEkroth
1/2/12, 11:03 PM
#10

Lolly - Du kan säkert beställa det ifrån det företaget som jag skrev om i #5.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Lolly
1/2/12, 11:22 PM
#11

10. kan jag går in på dom länkarna då och beställa då? Har du något tips vad man ska har då?

JohannaEkroth
1/2/12, 11:24 PM
#12

Lolly - Jag vill ha ett sådant för att få struktur över dagarna och veckan. Veta när jag ska duscha, vattna blommorna, tvätta, städa m.m.

Sedan måste ju du bestämma själv om du behöver ett sådant.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Lolly
1/2/12, 11:25 PM
#13

12. Det vill jag också har. Jag vet det.

Annons:
JohannaEkroth
1/2/12, 11:36 PM
#14

#13 Så kan man be att de gör små lappar med saker man brukar göra skrivna på så att man kan fästa lapparna på tavlan.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Lolly
1/2/12, 11:38 PM
#15

14. Det låter ju bra.

Lunar
1/4/12, 9:41 AM
#16

Superbra tips

Ove-D
5/25/13, 10:04 PM
#17

IKEA har i alla fall HAFT veckoscheman.

Upp till toppen
Annons: