Annons:
Etikettirl-vänner-sökes
Läst 6130 ggr
JohannaEkroth
7/29/12, 5:17 PM

Bor i Skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan alla som bor i Skåne skriva om ni önskar kontakt med andra Bokstavsfolk. Glad

Håll tråden fri från övriga kommentarer, tack! Foten i munnen

Lättare att finna sin vän då! Flört

Vill du skriva en rad för att du bor nära detta landskap och letar vänner här också, gör det, men berätta i vilket landskap du bor. Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
Emo
7/31/12, 10:55 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Här bor jag:

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

tarotlasse
8/2/12, 7:35 PM
#2

Jag har ingen bild att visa upp men jag bor i Helsingborg och trivs jätte bra här.

Lasse

silversol35
9/28/13, 11:01 AM
#3

Hej,

Är en tjej på 35 år, fått min adhd-diagnos 2008 och saknar socialt liv. Bor på landet utanför Simrishamn vilket ju inte hjälper, hitflyttad pga jobb och inte lärt känna ngn. Tappar tyvärr ofta kontakten med folk för det har tagit så mkt energi bara att jobba och fixa vardagen. Tror att jag behöver vänner som har förståelse för att allt inte funkar "som vanligt" och att jag har lite alternativa lösningar på saker i vardagen. Orkar inte med fler konstiga situationer när man förklarar att "såhär funkar jag" och möts med att folk försöker "få ordning" på ens liv, dvs få en att avra som dem. Det funkar j givetvis inte, jag kan inte ändra på mig själv, då hade jag inte haft diagnosen.

Jag är oftast glad och tycker att det är roligt att göra saker, inte bara sitta och fika och prata när man träffas även om det kan vara ok ibland så vill jag inte ALLTId göra just det. Tycker också om djur, hästar och katter. Hoppas hitta en häst jag kan vara medryttare på framöver.

Hör gärna av er om ni har lust. Jag skulle bli glad!

Kram

sharkie
10/2/13, 2:16 PM
#4

Tjenare! Inte många här som har skrivit, tänkte rulla bollen vidare med vackra skåne genom att bidra med en Malmö :)

[lillalollo]
10/17/13, 11:50 PM
#5

Hej och hallå. 

Finnes så nära som i Helsingborgstrakten.

tarotlasse
10/18/13, 2:11 AM
#6

Trevligt med så nära bekanta he he.

Om det finns ngt intresse att träffas ngn helg alla vi i närheten av HBG.

Så har jag en stor kurs lokal  och hade kanske trevligt o ta en fika  äta en lunch eller bara o sitta o  prata om våra erfarenheter.

Finn det ngt intresse så skriv upp datum ni kan så får vi se vilket datum som passar bäst för samtliga.

Tisdagar och torsdagar har jag annan verksamhet i lokalen men övriga dagar går att planera in en träff om ni så önskar  en träff live.

Lasse

Annons:
[lillalollo]
10/18/13, 2:40 PM
#7

ohhh tackar för det lasse.

Just nu ska jag bara ligga i sängen och vila för är sjuk. Men framtiden är snart här.

Kille33
10/19/13, 3:38 PM
#8

Jag bor också i Skåne, VÄLDIGT mycket Söder:) Skulle väldigt gärna vilja få komma i kontakt med likasinnade människor, tror vi har en hel del att få ut av varandra. Är ärlig, trevlig, ödmjuk, förstående, smart, intellient, utbildad och väldigt trött på livet:) 

PM gärna

akumie
11/2/13, 7:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Trevlig svensk/grekisk kille som bor i Höör men jobbar i Lund

Har mild grad Asperger så min sociala förmåga är inte den bästa men skulle vara kul att lära känna folk för att träffas

Precis som silversol35 skrev "Jag är oftast glad och tycker att det är roligt att göra saker, inte bara sitta och fika och prata när man träffas" men det kanske beror på min sociala förmåga men man försöker så gott det går

Så det är jag det, man får ta mig med en nypa allt även om jag jag kan tolkas som knasig/omogen ibland

graleh
11/17/13, 6:59 PM
#10

Tjej, 31, bosatt på landet mellan Hörby och Lund (i Hurva). Har ADD och lättare Borderline. Söker likasinnade, öppna tjejvänner. Jag är väldigt snäll och ödmjuk, men blir lätt trött och orkar inte så länge. Jag har inte så mycket vänner idag, de flesta förstår inte mina problem utan tycker mest man är tråkig. Jag hoppas på att hitta fler människor med öppet sinne :) PM:a gärna.

It's nice to be important, but it's more important to be nice!

2Sirius
7/29/17, 4:10 PM
#11

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: