Annons:
Etikettmedia
Läst 1293 ggr
MoaL
12/3/12, 12:26 AM

Straffas med elchocker m.m

Det är så avskyvärt att jag inte finner ord. Slutet av år 2012, och detta pågår i ett land som ska föreställa vara så utvecklat. :no:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15868160.ab

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
Zaphix
12/3/12, 7:10 AM
#1

Ett lands utveckling tycker iaf jag mäts i hur man behandlar de svaga i samhället, USA är inte så utvecklat och modernt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

MoaL
12/3/12, 7:13 AM
#2

#1 Nej, det tycker inte jag heller. Det är därför jag skrev "ska föreställa vara".

USA leker världshärskare, men kriga är väl ungefär det de kan. Uppfostra barn utan att misshandla dem är tydligen för svårt.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Allamej
12/3/12, 12:06 PM
#3

Rent fruktansvärt…. jag kan inte förstå hur man kan göra så mot barn!

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[Joanna76]
12/3/12, 6:49 PM
#4

#1 Bra sagt! Usa är vidrigt, har aldrig gillat landet och har nu en orsak mer att ogilla det.

[NinaCrown]
12/4/12, 12:51 AM
#5

Usa har varit i blåsväder ett ganska bra tag pga sin ovilja att bättra på lagar för att skydda barn i vård och skola :/ Det finns alla möjliga läskiga program för föräldrar som tycker att deras barn inte är "rätt". Det finns ju till och med appar som ska tala om ifall deras söner är homosexuella så de ska kunna skicka dem på "vård"!

[Joanna76]
12/4/12, 8:57 AM
#6

#5 Vaaaaaa? Förvånad Finns det inga appar för barn som talar om ifall deras föräldrar är korkade? Obestämd

Annons:
[NinaCrown]
12/4/12, 3:02 PM
#7

#6 Japp, vet att några togs bort av app-store och så men vet inte om alla är borta och det borde ju komma ut nya titt som tätt som med allt annat.

Men om vi återgår till vad man får göra i skolan i usa så får du ju i många stater göra saker som inte ens föräldrar får. Vilket är absurt. I Sverige får ju knappt lärare ta i sina elever utan att bli anmälda för barnmisshandel… Inte rätt det heller, men på sätt och vis bättre än att veta att ens barn kan hamna i isoleringscell eller bli teasad om den går till skolan, av sina lärare och rektorn.

Upp till toppen
Annons: