Annons:
Etikettadhd-add
Läst 843 ggr
greenapple
2013-03-25 22:57

Frågor om concerta

Hej! Jag har en liten fråga, sedan jag börjat mes medicinering av Concerta säger de flesta att den skillnaden dom märker är att man äntligen kan sitta ner och prata med mig och jag är mindre flamsig och vimsig och vilsen. Känner någon igen sig i det? Annars har jag inte märkt så mycket av tabletten förens ikväll då jag plötsligt kände när jag stod på ICA att jag blev tankspridd, det stod stilla och jag visste inte vart brödet var trots att jag gått till samma ICA 15 år och vet det. Tidpunkten visa att tabletten gått ur. Då kände jag verkligen att concertan faktiskt gör mig klarare om dagarna, hur skeptisk jag än varit till någon förändring. Sen undrar jag om någon av er blir mer morgonpigg? Jag vaknar numera tidigt vilket jag aldrig gjort förut och kan somna tidigare på kvällarna. Förut låg jag alltid vaken till 3 på natten, minst. Sen undrar jag, har ni erfarenhet av hur det blir om man skulle stå över tabletterna en helg? Börjar hela proceduren för kroppen att vänja sig om då tro? Ha det bra!

Annons:
Labolina_73
2013-03-26 07:47
#1

tass

Upp till toppen
Annons: