Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Presentationer & Nya medlemmar

Tjenare

2013-03-28 15:25 #0 av: [Funeral]

Hallå! Jag vill vara anonym här men passar på att säga hej =)

Anmäl
2013-03-28 17:36 #1 av: Pelle Långlös

Hej. Vad månne du ha för diagnoser? Skrattar

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-03-28 19:21 #2 av: [Varulv]

Hej och välkommen! Funeral! Skrattar

αγάπη

Anmäl
2013-03-30 22:05 #3 av: [Funeral]

Ett par stycken :) fick diagnos nyligen och har inte hunnit smälta allt ännu

Tackar varulv

Anmäl
2013-03-31 10:55 #4 av: indra-bus

Hej o välkommen! 

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Anmäl
2013-04-01 01:29 #5 av: [Funeral]

tackar

Anmäl
2013-04-01 07:34 #6 av: Stressfia

Samma här, ;) Hej förresten!

Anmäl
2013-04-03 17:14 #7 av: [Funeral]

Hallå Fia :)

Anmäl
2013-04-04 23:14 #8 av: Kiyona

Hejsan hejsan funeral :)

Är ny här med .... Ska bli spännade vad folket har att erbjuda för roliga disskutioner :D

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat!

Mvh//Andrea

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.