Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

HAB, Byte

2013-06-15 17:26 #0 av: Anonym

Vem på HAB skall man prata med om få byta den sk samtals kontakt man har där?

Jag fick en ny men han hade attityden bara för Godeman var med så skulle det pratas över huvudet på mig fast man satt där. Han hade även attityden har man mer än 1 katt eller 1 hund och har Bokstavsdiagnos vips så är man sådan person som vanvårdar djur eller typ direkt sanitär olägenhet.. Blir så redigt trött på sådana här personer..

Anmäl
2013-06-25 19:30 #1 av: Anonym

Tack för alla fina svar

Anmäl
2013-06-25 20:38 #2 av: zatanica

Kan vara så att ingen vet hur man gör. Personligen har jag ingen aning. Kan ana att man får ta det med den personen man inte vill ha tyvärr. Annars kanske det finns någon chef man kan kontakta? Bara gissar.
Hoppas det löser sig för han lät Inge vidare.

Anmäl
2013-06-26 08:36 #3 av: Hera

Prata med receptionen tex? Prata med chefen?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.