Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

Sitter och äter...

2013-06-23 11:58 #0 av: Pelle Långlös

så utbrister jag i ett Åh, tänk om jag borde vattna mina blommor för det var ju så längesen jag gjorde det. Sagt och gjort, jag reser mig upp från stolen och går och vattnar mina fyra blommor. Haha. Lagom tankspridd.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-06-23 12:03 #1 av: Beafer

Känner igen det där ;) Kan dra ner byxorna för att sätta mig på toa och se att det är kattsand på golvet. Då kommer jag på mig själv med att sitta med byxorna runt fötterna på golvet och sopa kattsand innan jag går på toa. Haha.

Anmäl
2013-06-23 13:23 #2 av: Pelle Långlös

Haha. Lipar

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl
2013-06-24 22:41 #3 av: zatanica

Ja så kan det gå Skrattar

själv skulle jag gå ut till kaninerna vid nio tiden, men först tänkte jag att det var smart att sätta på lite te så det var klart när jag kom in.

går till kaninerna, kommer in, går till datorn, efter kanske 40 min kommer jag på att just sjutton mitt te skit också. Går ner ser hur jag ställt dit vattnet men inget mera 8har en te bryggare) Sätte rpå mitt te, går upp och läser. Ytterligare en stund senare, dvs nu 22.40 kommer jag på fan mitt te, jävla skit så typiskt mig. Går ner, fortfarande avrmt som tur är. 

nu ska jag dricka mitt te innan jag glömmer bort det i muggen och det är kallt.

gör sådana här tokigheter jämt.

Anmäl
2013-06-25 00:52 #4 av: iSawa

Ha ha känner igen mig precis Glad

Anmäl
2013-06-25 07:38 #5 av: M A N I N A N

Jag känner också igen mig. Allt för väl...

Anmäl
2013-06-25 12:30 #6 av: Dampmongo

Pelle Långlös:

Du behöver lämna vardagen och gå på rave!!

http://www.youtube.com/watch?v=QunlgzbneqM

Anmäl
2013-06-25 17:27 #7 av: Pelle Långlös

#6 Kanske det är sån musik jag behöver lyssna på. Hihi. Skämtar

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.