Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1423 ggr
Pelle Långlös
6/23/13, 11:58 AM

Sitter och äter...

så utbrister jag i ett Åh, tänk om jag borde vattna mina blommor för det var ju så längesen jag gjorde det. Sagt och gjort, jag reser mig upp från stolen och går och vattnar mina fyra blommor. Haha. Lagom tankspridd.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Beafer
6/23/13, 12:03 PM
#1

Känner igen det där ;) Kan dra ner byxorna för att sätta mig på toa och se att det är kattsand på golvet. Då kommer jag på mig själv med att sitta med byxorna runt fötterna på golvet och sopa kattsand innan jag går på toa. Haha.

Pelle Långlös
6/23/13, 1:23 PM
#2

Haha. 😛

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

zatanica
6/24/13, 10:41 PM
#3

Ja så kan det gå 😃

själv skulle jag gå ut till kaninerna vid nio tiden, men först tänkte jag att det var smart att sätta på lite te så det var klart när jag kom in.

går till kaninerna, kommer in, går till datorn, efter kanske 40 min kommer jag på att just sjutton mitt te skit också. Går ner ser hur jag ställt dit vattnet men inget mera 8har en te bryggare) Sätte rpå mitt te, går upp och läser. Ytterligare en stund senare, dvs nu 22.40 kommer jag på fan mitt te, jävla skit så typiskt mig. Går ner, fortfarande avrmt som tur är. 

nu ska jag dricka mitt te innan jag glömmer bort det i muggen och det är kallt.

gör sådana här tokigheter jämt.

iSawa
6/25/13, 12:52 AM
#4

Ha ha känner igen mig precis 🙂

M A N I N A N
6/25/13, 7:38 AM
#5

Jag känner också igen mig. Allt för väl…

Dampmongo
6/25/13, 12:30 PM
#6

Pelle Långlös:

Du behöver lämna vardagen och gå på rave!!

http://www.youtube.com/watch?v=QunlgzbneqM

Annons:
Pelle Långlös
6/25/13, 5:27 PM
#7

#6 Kanske det är sån musik jag behöver lyssna på. Hihi. 😉

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

creativitet
6/26/13, 11:41 PM
#8

*skrattar gott*

Jag satt och skulle betala räkningarna i eftermiddags och så ringer telefonen. Surrade en stund och sen såg jag att det var min tur i Wordfeud. Insåg förvånat några timmar senare att datorn laddat ur, satte i sladden rätade till räkningshögen, loggade in och hamnade först på fejjan och nu här…. och räkningarna är fortfarande obetalda….så nu måste jag nog mata katterna ;-)

"Livet i mitt huvud är långt mer intressant än livet utanför"

Upp till toppen
Annons: