Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 865 ggr
Sofianli
9/18/13, 11:36 PM

Hej :-) nykomling förälder till barn med adhd :-)

Äntligen! Äntligen fick min son prova Ritalin som en del av utredningen. Jag fick en helt ny pojke. En sådan glädje att se honom så trygg o harmonisk. En sådan lättnad att äntligen bli hörd o tagen på allvar och en sådan glädje att skolan nu får se att han faktiskt kan,att han inte bara är störig och obegåvad. Nu letar jag fler föräldrar till barn med ADHD. Att utbyts idéer erfarenheter eller bara skriva av sig lite :-)

Annons:
.m.m
9/18/13, 11:58 PM
#1

Hej och välkommen! Hur gammal är din pojk? Får ni gehör och stöd i skolan? Pm:a gärna om du vill.

Sofianli
9/19/13, 12:11 AM
#2

Tackar o bugar så mycket :-) Han är åtta år och det har vart mycket runt honom i skolan. Han får extrahjälp men skolpsykologerna o alla inblandade har inte riktigt velat tro att det var ADHD. Omogen,sen o låt intelligens hette det… Det var möten o intelligenstester ,störig osv. Sedan fick jag tjata mig till ADHD utredning och då den startade fick han också Ritalin. Känns jätte skönt….. Lite som att "där ser ni" när han nu fungerar o knappar in riktigt bra i skolan,men framförallt är det skönt att se honom må så bra. Oj vad jag maler på! Är du lite i samma sits? Skall absolut pm:a dig :-) fast just nu kallar bingen tror jag :-)

.m.m
9/19/13, 12:14 AM
#3

Känner igen skolfajten. Gör så, vi hörs!

Sofianli
9/19/13, 12:17 AM
#4

Ja puh att det ska behöva vara så. Japp vi hörs!

Honestyisdead
9/19/13, 1:14 PM
#5

Vad skönt att det hjälper honom 👍

Sofianli
9/19/13, 5:06 PM
#6

Tack! Ja visst är det skönt dom gånger mediciner fungerar :-D

Annons:
Upp till toppen
Annons: