Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Läkemedel & Behandlingar

Mediciner

2013-10-30 19:18 #0 av: Pysen_87

Jag är ny här och jag undrar lite vilka mediciner ni har fått på recept. 

Jag har nu:

Atarax, Lergigan, Setralin, Clozapine, Duroferon, Kajos

Har haft:

Citalopram, Abilify, risperdal, zyprexa, trilafon, stesolid 

Anmäl
2013-10-30 22:08 #1 av: Zaphix

Allt för många.. Känner mig som en gammal tant på ett äldreboende när jag tar fram mig dosett.

Anmäl
2013-11-02 17:55 #2 av: Disturbed-Angel

Haft: Zoloft, Venlafaxine, Seroquel, Abilyfy, Sobril, Fluoxetin, Buspiron, Nozinan, Lergigan, Theralen, Medikinet, Strattera och Lyrica (säkert glömt något)

Har dock slutat med allt då jag inte klarar av alla biverkningarna. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.