Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

Träffa likasinnade?

2013-11-07 03:05 #0 av: Trudeluttis

Hej på alla här! Verkar ha adhd med aspergersdrag och påbörjar min utredning nu i november. Kom som en shock, va ändå 30 år. Finns det någon eller några likasinnade här i Göteborg man kanske kan älta detta tillstånd med över en fika eller dylikt?

Anmäl
2013-11-07 13:09 #1 av: SS-Henke

Pm'a mig om du vill, jag bor i stenungsund 4 mil ifrån, jag söker också likasinnade :)

Anmäl
2013-11-07 23:54 #2 av: jen83

Hej Hej bo föviso int i nerheten av Göteborg men e oså 30 å fik min diagnos i somras Ha adhd å ja högst saolikhet as men ha int velat utreda mej fö d enu! men ja tjatar järna om deta her ijenom eler fb eler nåt om d skule loka nåt :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.