Annons:
Etikettautism-aspergers-syndrom
Läst 1819 ggr
Jag Själv
2013-12-11 09:20

Kännslor. Splittrad.

Jag har asp och ADD. Jag har aldrig gillat sex lr haft ett förhållande som varat mer än månader knappt året. Påbörja behandling av Concerta och då fått omättlig sexlust. Slutade med att jag hamna i ett "kompisförhålllande med sex" med mitt X. Fungerar jätte bra. Han är jätte bra, snäll och jag kan få allt jag önskar med honom. Han älskar mig. Skulle gå över hav för mig. Han har aldrig slutat älska mig trots det avslut vi fick som jag gör med alla mina förhållanden. På dagen utan förvarning vill jag inte längre ha förhållandet längre och där är dörren, ha ett bra liv. Jag kan på dagen plötsligt inte ha kännslor för "pojkvänner". Jag har nog sårat alla på så vis. Nu står jag i valet å kvalet igen. Jag älskar inte honom på sånt vis och aldrig gjort. Som vän och för tryggheten och bekvämligheten älskar jag honom. Fortfarande kan jag få allt med honom och ett bra och tryggt liv för mig och mina barn. Vad skulle ni göra? Har en vän som bor en bra bit bort. Vi gillar varandra skarpt. Träffades på en fest och efter det träffats flera gånger och trivs med varandra och smsar om allt och har en otroligt bra kontakt och kan prata om allt. Vi fick en svacka och där hamna han i ett förhållande. Nu sitter han och jag båda i varsit förhållande utan äckta kännslor och med barn i tidigare förhållanden vilket gör att avståndet gör att vi alltid haft problemet att träffas. Nu vill han ses igen. Ja har avböjt alla chanser vi haft att ses för vi vet båda att om vi ses kommer våra kännslor glöda och vi klarar inte att hålla våra händer från varandra. Jag vill av hela mitt hjärta träffas igen. Det gör så ont att säga nej varje gång. Är det värt att riskera detta? Känner mig så splittrad just nu. Väja tryggheten lr något som kanske aldrig kan bli nått? Tänka om jag slösar bort mitt liv på trygghet. Jag lever bara 1 gång. Kanske låter kallt det jag skriver, men ni/ någon kanske käner igen er? Jag käner inte för andra mer än min familj och honom. Gillar inte andra människor. Umgås gärna inte med andra heller.

Annons:
SS-Henke
2013-12-13 19:06
#1

Man ska alltid följa sitt hjärta! Låter romantiskt och klyshigt men jag får väl vara en romantisk gammal fåne då;) Grattis till sexlusten förresten!!

Upp till toppen
Annons: