Annons:
Etikettom-sajten
Läst 2059 ggr
JohannaEkroth
1/11/14, 7:39 PM

Få IRL-vänner

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Många av oss med diagnoser önskar att kunna träffa likasinnade i verkligheten och utbyta tankar och umgås med. 

Jag vet av egen erfarenhet att det är lättare att umgås med personer som har egen diagnos, just för att man hamnar på samma våglängd.

På BF iFokus finns den möjligheten genom att vi har skapat en kategori med en tråd för respektive landskap/storstad. Letar man under den kategorin "Var vi bor (Tråd för landskap/stad)" här till vänster så finner man snart tråden som passar en själv. Bor man på gränsen till andra landskap så går det bra att skriva ett inlägg i den tråden också.

Trådarna är inte tänkt till att ha konversationer i. De inläggen kommer att tas bort. Utan kontakten sker i PM till den man man vill kontakta. PM:a gör man genom att klicka på användarnamnet på den man vill kontakta och inne på den användarens sida finns valet Kontakta Mig.

Tycker det är lite dålig fart på de trådarna. Och trådarna på sida 2 i den kategorin har inte fått några inlägg alls sedan jag skapade dem. Klicka bara på Äldre inlägg så kommer du till dem.

FÅ IRL-VÄNNER?- Hämtad från en klistrad tråd.

En av kategorierna heter "Var vi bor (Tråd för landskap/stad)".

I den kategorin finns det trådar för Sveriges alla landskap, Stockholm, Göteborg samt Åland. Man skriver en liten presentation om sig själv/kontaktannons i den tråden vilket landskap/stad/etc. man tillhör. Vill man skriva Anonymt så säg till någon moderator på sajten i ett PM i vilken tråd och vilket inlägg (#?) du har skrivit så antecknar vi det i våra gömmor.

Bor du utomlands och önskar en tråd som passar dig, PM:a en moderator så ordnar vi det ska du se!

🎈

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
JohannaEkroth
1/11/14, 7:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Trådarna på sida 2 i den kategorin har inte fått några inlägg alls sedan jag skapade dem. Klicka bara på Äldre inlägg så kommer du till dem.

🎈

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: