Annons:
Etikettautism-aspergers-syndrom
Läst 991 ggr
Pysen_87
4/1/14, 6:31 PM

Autism, SM o lite annat

Jag har/haft en del olika diagnoser, men har autism, selektiv mutism och behandlas för psykoser. Har provat en hel del olika mediciner, varit inlagd på psyket och det slutade illa. Jag vill aldrig mer bli inlagd, läkaren försökte att ta livet av mig, med alla jäkla preparat hon tvinga i mig. Den läkare har som tur var slutat, så jag slipper henne.

Autism och Selektiv mutism, gör att jag har det väldigt svårt i vardagen, jag kommer enbart ut med hunden, har bst som följer med på alla möten, som stöttar mig med det mesta. 

Jag har en mor, som inte alls förstår mig, det har hetat i alla år att jag bara spelar för att komma undan sånt som jag borde göra själv. 

Det är inte många i min familj som förstår hur knäckt man känner sig när man inte ens kan beställa en hamburgare, orden kommer inte fram, inte ens ett litet ja eller nej. Jag känner mig så jäkla dålig som människa, det borde inte vara så svårt att säga hej till en av grannarna. 

Jag har inga vänner kvar, för att jag inte är verbal, dom har helt enkelt tröttnat på att prata åt mig, men tro mig det tar kål på mig att inte träffa personer som jag umgåtts mycket med under skolåren..

Varje kväll hoppas jag att jag ska vakna upp och vara fri från allt!! Men än så länge har det inte inträffat…..

Annons:
Upp till toppen
Annons: