Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2135 ggr
cc33314
4/23/14, 10:02 PM

Stressad av moderatorer som varnar mig.

Hej, jag har svårigheter att bete mig helt korrekt på grund av asperger's syndrom som är ett syndrom som innebär sociala svårigheter och därför är moderatorer på mig brutalt hårt så fort jag gör något fel och det är jättejobbigt för jag kan inte riktigt hjälpa det och då vågar jag inte skriva något, hur gör jag? Ska jag sluta skriva? Det ger mig enorm ångest.

Annons:
cc33314
4/23/14, 10:06 PM
#1

Jag mår skitdåligt av det och vågar inte skriva alls.

Honestyisdead
4/23/14, 10:06 PM
#2

Vet inte vad du gör för fel. Men är det stora/allvarliga fel måste moderatorerna säga ifrån. Tyvärr krävs det en del av en på ett forum. man måste kunna följa både skrivna och oskrivna regler för allas trivsel.

cc33314
4/23/14, 10:07 PM
#3

Okej, jag håller mig undan då.

Honestyisdead
4/23/14, 10:08 PM
#4

Ta lite tid och studera hur andra gör. Det kan hjälpa. 

Studera sajtreglerna, hur och vad man skriver i trådar (hålla sig till det tråden handlar om) och vad som det inte skrivs om.

Hanna
4/23/14, 10:12 PM
#5

Ett tips kan vara att skapa en egen tråd om det man skriver inte har något med trådens ämne att göra.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

cc33314
4/23/14, 10:13 PM
#6

Okej, jag startar mina egna trådar eller håller mig undan.

Annons:
JohannaEkroth
4/23/14, 10:15 PM
#7

TS - Jag skickar ett PM till dig, så får vi reda ut om det är någonting som har hänt på den här sajten. Inte ska du behöva hålla dig borta ifrån Bokstavsfolk.

/Moderator

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Hanna
4/23/14, 10:16 PM
#8

#6 Hålla dig undan tycker jag inte att du ska göra. Men det kan vara bra att läsa vad trådskaparen skriver och vad tråden handlar om. 🙂

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
cc33314
4/24/14, 5:02 PM
#13

Förlåt om jag skapat konflikter, ha en trevlig dag allihopa.

Annons:
Maria
4/24/14, 5:19 PM
#14

#13 I det här fallet så är det inte ditt fel att det blev som det blev😉

Du fick förklaring igår inne på Hälsa och du godtog den till slut så allt är frid och fröjd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JohannaEkroth
4/24/14, 5:25 PM
#15

#13 Du har inte skapat någon konflikt. Det är vi moderatorer som borde veta bättre. 🙂

Nu har jag även rensat i tråden från allt off topic.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Maria
4/24/14, 5:27 PM
#16

#15 Vilka "vi"?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JohannaEkroth
4/24/14, 5:39 PM
#17

cc33314 - Maria hade ett bra tips som jag vill att du ska veta att du, TS, kan skriva på din sida att du har Aspergers Syndrom vilket innebär social svårigheter och därmed också att det är svårt att veta hur du ska bete dig här på forumet. Så att inte medlemmar tror att du trollar.

Annars kan du skaffa iFokus Insider och skriva i en (auto)signatur någonting liknande. Det gör du i dina Inställningar. iFokus Insider vet jag att man kan köpa för 200 Guldmynt som man samlar ihop här på iFokus när de poppar upp i sin hållare på högra sidan under Mina-iFokus-sajter och den eventuella reklamen.

Man kan också få Insider gratis genom att vara aktiv. Har ingen vidare info om detta om hur aktiv man behöver vara.

Men du får en månads Insider av mig till att börja med så får du välja hur du ska göra.

http://www.ifokus.se/about/insider

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Honestyisdead
4/24/14, 5:45 PM
#18

#17 Tyvärr förändrar medvetenhet om diagnos inte att man måste följa både skrivna och oskrivna regler. Så bäst att att faktiskt studera hur forumen fungerar.

JohannaEkroth
4/24/14, 5:51 PM
#19

#18 Det vet jag självklart också. Men det dödar kanske frågetecken från omgivningen tills TS lär sig hur forumen fungerar.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

cc33314
4/24/14, 9:14 PM
#20

Okej, jag håller mig undan och tar det försiktigt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: