Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Vänner sökes

Söker vän!

2014-06-21 23:48 #0 av: [MikaelaR]

Jag har stora problem med det sociala jag vill ha en vän inte några få bekanta utan en riktig vän en sån där vän man kan prata ut med en vän som inte bedömer mig för mina brister (och det är många) en vän som orkar lyssna.

Jag kanske ska försöka leta efter en vän över internet? vem är jag, jo jag är en 19 årig tjej med ett inte helt normalt liv jag har två hundar (Ja djurintresset är stort)

Jag har INGA krav på dig känn dig inte rädd för att skriva till mig om vi inte passar ihop så är det bara så vi måste inte heller bli bra vänner man kan iallafall försöka få kontakt

Jag bor i stockholm, skriv mer än gärna!

Sajtvärd på Guldhamster Medarbetare på Skrivlust & Dvärghamster

Vill du hjälpa till att rösta fram månadens guldhamster? klicka här -> Månadens bild Januari

Anmäl
2014-06-21 23:55 #1 av: Niji

Du får gärna skriva med mig! Jag är öppen för allt :) Har själv väldigt svårt att skaffa nya vänner. Har dock lite lättare över internet än IRL :) Är 15, 16 i Aug. Pm mig om du vill :) 

Anmäl
2014-06-22 00:30 #2 av: [Cola8]

#0 , #1

Vill också ha nya vänner.
Har haft svårt på sistonde.
Är 17år btw.
Pm:a om ni vill. Ler

Anmäl
2014-06-22 11:37 #3 av: JohannaEkroth

TS- klistra gärna in din önskan i Stockholms-tråden: http://bokstavsfolk.ifokus.se/discussions/50156232d4ebea3bde000004-bor-i-stockholm?5014eb9988f47221a2002093-1

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2014-06-22 12:28 #4 av: [MikaelaR]

Höstlegenden där skulle man ju bara ange var man bor? tyckte det kändes som så lite info om sig själv

Vill du hjälpa till att rösta fram månadens guldhamster? klicka här -> Månadens bild Januari

Anmäl
2014-06-22 12:31 #5 av: JohannaEkroth

Nä då. Man får skriva hur långt man vill om sig själv i sitt inlägg, som intressen och sådant, åldersspann på vänner, ens diagnos etc. Allt man tycker är relevant. Däremot bör man hålla trådarna fria från diskussioner. Skämtar

Jag kanske bör tillägga det i varje tråd. OskyldigTummen upp

Anmäl
2014-06-22 12:36 #6 av: [MikaelaR]

Ja men nu har jag startat denna tråd och hoppas folk är intresserade kan väl inte spela någon större roll?

Anmäl
2014-06-22 12:38 #7 av: JohannaEkroth

Nej, absolut inte. Glad Men det finns chans att tråden försvinner bland alla andra trådar efter ett tag. Det var bara ett litet tips. Förlägen

Jag hoppas hur som helst att du finner en vän, oavsett hur. Hjärta

Anmäl
2014-06-22 12:55 #8 av: [MikaelaR]

Tack så mycket höstlegenden! Ballong

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.