Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

YEES!SNART FÅR JAG VILA

2014-07-28 03:37 #0 av: dave76jkpg

Säsom rt någon so lagt blickar på mina två tidigare halvbresyrer att nå ut mednågon form av budskap!!men såhär ligger det till...står flåsade,,,uppdelat i bitformat liknande ett pussel utspridda runt mig...och tro det eller ej!men undrade var eller

vart i den höga hastighen glömde jag av att ta med mig själv?eller va de kanske så att jag medvetet lämnade kvar killen?aaa det gjorde jag fan!vad skulle ja ha med honom för!?klarade ju ändå inte av prestation som enligt mina närmaste och käraste familj och vänner väljer att inte se!denna gång kan jag ändå borsta av smutsen,torka av ett och annat utvändigt sår..å säga att Jävlar du mannen det gick ett tag längre...för att sedan ta den där jävla smällen som lämnar helt andra typer av sår och smärta...den där ingen kan se,men jag som ska förklara...vad ville jag nu komma då?kan verkligen inte låta bli att le stor! Jaha då va det dags att vara lite ärlig..mot sig själv:)
Är långt bortom trötthet just nu men nu är det dax att vila
Glider säkert förbi nån gång och lämnar ett litet märke här

Anmäl
2014-07-28 09:57 #1 av: Barneveld

Ok, skönt med vila, det är aldrig fel! Hjärta

Anmäl
2014-07-30 15:16 #2 av: Hera

Förstår ingenting? 

Anmäl
2014-08-02 01:36 #3 av: LisenM

Fan, fortsätt skriv, tolkar på mitt egna sätt, men gillar det!!!
Hoppas vilan va bra!!!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.