Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 606 ggr
Cie
2014-09-19 02:24

galen på hårstrån!

Jag har, sedan jag varit ung, noga med att ta bort hårstrån från kroppen när jag duschat. Jag hade långt hår på den tiden.  Men nu…! Det började en kväll med att det kliade på axeln när jag låg i sängen på sidan. När jag kliade och kände efter fick jag några strån i handen. Sedan dess kan det inte klia på kroppen utan att jag letar upp dem.. och hittar dem. 

Jag äter en medicin nu, mot min reumatism, som kan orsaka håravfall, men det är inte alls så att det är att betrakta som att jag tappar hår! Det är ett hårstrå här och ett där. Problemet är att jag känner dem! Och måste ta bort dem! Om jag så ser TV eller har gått och lagt mig. Så vänder jag och vrider på armarna över ryggen och axlar och det är svårt att få tag i dem också.. plus att jag som sagt har en reumatisk sjukdom som gör att jag är stel i armarna och har ont i fingrarna.  grymt! Vad irriterad jag blir! Om jag ändå kunde sluta! 

Nä jag ber väl inte om råd direkt.. tänkte om någon skulle förstå detta till synes triviala problem så är det väl här.. är på gång att börja en utredning om ADD :-)
<3

Annons:
Upp till toppen
Annons: