Annons:
Etikettadhd-add
Läst 799 ggr
Lindaais
2014-10-21 13:08

Yes

Att allt som är lätt för andra ska vara så himla svårt.. att känna sig dum i huvudet när man inte kommer igång. Att inte kunna fullfölja en uppgift. Att inte förstå vad som alla fattar. När man har en uppgift framför sig och alla sätter igång medan man själv sitter som ett frågetecken. Men jag är inte dum i huvudet, jag behöver bara att någon har tålamod och förklarar på ett sätt så att jag kan förstå. Då får jag bättre resultat än de flesta.

Annons:
[cicoccabim]
2014-10-21 13:26
#1

"

jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker".

Eller??  Så känner jag mig ofta i alla fall….. 

Jag tänker så långsamt att alla andra redan är klara med diskussionen när jag får min snilleblixt. För de kommer- men jag vill tänka igenom det innan  jag säger det. Känner mig rätt ofta korkad….

Lakeside
2014-10-21 14:14
#2

Ja, men har man ADHD och bara hör hälften av det som sägs så är det ju inte då konstigt att man inte ligger i fas med de som uppfattat allt ;). Men jag känner igen mig i det du skriver. Det är väl sällan folk med ADHD är dumma, vi har bara en massa som snurrar där hela tiden som inte alltid or relevant.

Skogsraah
2014-10-21 15:45
#3

Känner igen mig totalt. Har inte blivit diagnostiserad än. Men du är inte ensam!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Upp till toppen
Annons: