Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2385 ggr
IceTee
2014-11-07 14:37

Tatuering?

Lite löjligt kanske, men är det någon som hyllat sin diagnos med en tetuering (eller något annat för den delen)?

Själv hittade jag att organea bandet står för både självskadebeteende och ADHD, så här är min 18årspresent (nygjord på bilden): 

Medarbetare på Skor iFokus

Annons:
Lia
2014-11-07 14:46
#1

Jag skulle nog aldrig kunna printa in min diagnos i min kropp, men jag förstår varför man gör det, och gör man det, som du gjort, så tycker jag att det är fint :)

Däremot har jag ett berlockarband där jag hänger delar av mitt liv, som tex mina diagnoser. Nyligen köpte jag en liten nyckelpiga som då står för Borderline.

Honestyisdead
2014-11-09 12:11
#2

Skulle aldrig hylla något som jag hellre hade varit utan.

Anonym
Anonym
2014-11-09 21:25
#3

Själv använder jag ofta mina  halsband från Pilgrim där det står ADHD ingraverat har flera olika… tycker själv det är ett bra och lättsamt sätt att börja prata om det hela och jag skäms inte ett dugg för min ADHD diagnos därför bär jag halsbanden med stolthet 🙂

T.S jättefin tatuering 🙂

här finns länk till var man kan köpa halsbanden Länk

LisenM
2014-11-10 19:33
#4

Känner mig knäpp idag, men en text i pannan ADHD! Det kanske skulle underlätta??!!! HahAha PS, jag har tatueringar, men inget i pannan å ingen ADHD text! ;) Fast jag har en skum som egentligen symboliserar mina jag, fast det är ingen som förstår! :) Å jag gillar din! Fin, å grattis i efterskott!!🎁

Upp till toppen
Annons: