Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 4554 ggr
missporcelain
11/17/14, 7:21 PM

Ångestladdad, trött och uttråkad.

Hej! Det var sjukt länge sen jag skrev… Senast jag skrev var det att jag väntade på utredning, och nu är den gjord. Nu är det väntan på att få diagnosen klar och hjälpen jag behöver.

Anledningen till att jag skriver idag är att jag behöver lite pepp och stöd.
Jag har ett jobb som jag älskar, jag jobbar som vårdbiträde och ska fortsätta min utbildning i vår. Just nu är jag på en demensavdelning och jag trivs jättejättebra! Det jag är ledsen över, är att min energi tar slut på jobbet, sen ligger jag som en död sill på soffan resten av kvällen… När jag sen ska lägga mig för natten så kan jag inte sova. Under tiden som jag är utmattad har jag ångest för allt som ska göras, men ändå så är jag rastlös och vill göra något kul/intressant.

Detta pågår om och om igen, och nu känns det som jag är på gränsen för en utmattnings-depression igen, och jag vill inte - jag har inte tid för det. Jag har mitt jobb, mina katter och min fina fästman som jag har varit sambo med i exakt två veckor idag. Nu har jag glömt vad slutklämmen på inlägget skulle vara, men jag vill bara veta att jag inte är ensam, och om ni har några bra tips?

Annons:
luckiestgirl
11/17/14, 7:33 PM
#1

Jag känner precis igen mig i det du skriver! Efter jobbet är jag också som en död sill, orkar inte göra det som ska göras och får ångest över det men samtidigt har jag den där rastlösheten.. det är riktigt jobbigt! Har tyvärr inga bra tips.. man ska väl försöka göra saker men det är ju svårt när det liksom inte finns ork :/

If you are going through hell, keep going!

luckiestme.blogg.se

Vovisch nr2
11/17/14, 7:40 PM
#2

Har tyvärr inte heller något tips men känner igen mig till 100! 😕 Är trött på att aldrig vara riktigt pigg..

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

luckiestgirl
11/17/14, 7:44 PM
#3