Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

Tjo alla ni som ser detta :D

2014-11-19 15:42 #0 av: carmen556

Jag skulle vilja annonsera om folk som bor ialla fall i Västra Götaland eller Småland. inte för långt bort från mig ( Tidaholm ). jag har tänkt att jag skulle vilja ha ett " halv åtta hos mig". Att man bjuder hem ca pers som man lagar mat till. sen turas man om att vara hemma hos varandra :) jag hade tyckt det var roligt, för då lär man känna nya människor och äter mat tillsammans :) Så skriv till mig om du tycker detta låter roligt !! kram kram! 

Anmäl
2014-11-20 07:58 #1 av: dave76jkpg

Halloj!
Shit vilken nice ide!tycker det är grymt kul att laga mat!brukar alltid bjuda vänner på mat nästan varje helg,å de verkar även som dom uppskattar mina kunskaper:)
Så får man plats så är jag mer än gärna på!
Hls David

Anmäl
2014-11-20 21:17 #2 av: mosterli

Bra initiativ - bor tyvärr inte i krokarna- hoppas ni får kul :)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.