Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1555 ggr
dave76jkpg
2014-11-28 16:39

Inre stress

Håller på att gå sönder av denna jävla ångerst och oro som gör att jag känner otrolig innre stress! Blev sjukskriven pga att jag åter igen höll på att springa in i väggen!nu har min läkare trollat omkring med mina medeciner vilket gör att jag håller på att gå sönder!ringde beroendemotagningen idag men finns ingen läkare där fören mitten av nästa vecka! Bad mig ist ta det lungt i helgen å vila mig!men hur fan ska jag kunna göra det när min inre stress får mig att känna panik!vadå vila mig!? Får helt enkelt bli att dricka en flaska rött å se om man kan sova lite,börjar nämligen bli väldigt trött!

Annons:
gunillapower
2014-11-28 21:15
#1

Vad äter du för mediciner. Känner igen mig så väl. Har dock hittat dos som passar mig nu

dave76jkpg
2014-11-28 23:56
#2

Just nu har jag seroqvell,,metrazipin och medikinet…och är mitt i att sätta ut risperidal och paroxitin!samt testat Elvanse,strattera men nu tillbaka på medikinet!men medikinet gör mig bara grymt stressad när jag gick tillbaka! Men är nog utsättning på dom andra jag känner sjukt mycket av!

PMS-monstret
2014-11-29 08:40
#3

Jag känner igen mig också. Jag hoppas att Stratteran kommer att hjälpa mig. Skitjobbigt med inre stress och rastlöshet. För mig förvärrade Mirtazapinen dessa symptom.

PMS-monstret
2014-11-29 08:43
#4

Dessutom blev jag jävligt tjock av Mirtan, hatar den medicinen. Det enda som är bra med den är att man somnar som en stock.

Upp till toppen
Annons: