Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

äntligen snö!krig med grannen å wisky:)

2014-12-13 01:20 #0 av: dave76jkpg

Yes!så äntligen kom det snö i massor!öppnade dörren och ser glädjen i min hund som stormar ut i glädje yra å slänger sig vilt omkring i snön!rullade en enorm snöboll som hon lekt med en timme!passade oxå på att bygga några snölycktor samt slänga några snöbollar på min stackars granne som sen redan innan tycker jag är en något annorlunda person!men slutade med att granne med familj hade ett långt snöbollskrig å avslutade med choklad med en stadig wisky!!helt sjukt härligt vad lite snö å barnasinne kan göra:):)

Anmäl
2014-12-14 15:19 #1 av: zatanica

Inte fullt så mycket snö här, typ 5 cm men det är halt som sjutton så själv tog jag fram min spark. Numera lilametallic och tog en runda för att roa byborna :)

Anmäl
2014-12-15 17:30 #2 av: dave76jkpg

Ha ha!fan va nice med lila metallic!ingen bild på din racer:)

Anmäl
2014-12-15 23:57 #3 av: zatanica

Får fixa bild 😄

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.