Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1323 ggr
Yooshi
2015-01-28 14:49

Skum känsla

Hej, är en ny medlem här och tycker de är skit skönt och se att man inte är ensam ute i denna värld som känner, tycker & tänker på samma sätt som mig. Har dock en fråga. Ingen av er som fått den hära lille känslan som tex I mitt fall att man känner att vänster handled e lite "speciell" svårt och förklara men de är typ som om man ej kan stänga till handen helt utan och behövs kämpa lite extra av någon konstig anledning som om blodet ej kommer ut bra år fingrarna eller något.. Skit komplicerad känsla vet ej hur jag ska beskriva den exakt men någon som känner igen sig lite? Får den här känslan endast när jag tar mina Ritalin.

Annons:
polymorf
2015-01-29 19:33
#1

Kunde få någon sorts bortdomnande känsla i händer, armar och ben när jag åt Concerta. Det var ofta främst i huden, som "kalla ilningar" och diffust pirr liksom, som spred sig genom kroppen, men även inuti ibland liksom…och kunde tycka det var svårt att liksom skriva/rita stadigt ibland, vet inte riktigt om jag kände som du beskriver men helt klart lite "bortkopplade kroppsdelar" då och då…

Upp till toppen
Annons: