Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

Specialintresse

2015-02-20 18:36 #0 av: Cochon

Hej hej, vad är erat specialintresse? 

ni som har något skapande som specialintresse får gärna bifoga bild! ^^

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. Vinkar

Anmäl
2015-02-20 18:38 #1 av: tlover

Te...

... det kunde ni aldrig gissa va Skämtar

Är du sugen på en kopp te? Besök te ifokus, min blogg eller min tebutik
Glöm inte att följa mig på facebook och instagram!
Hur är du som tedrickare? delta i undersökningen

Anmäl
2015-02-20 18:39 #2 av: Cochon

Mitt specialintresse är helt klart trådar. Är en av jorden största trådnördar. Skrattar

Älskar göra allt från små flätade armband, till temari bollar och knutna mobilfodral. 

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. Vinkar

Anmäl
2015-02-20 18:51 #3 av: [Udoon]

Jag har egentligen inget specialintresse, oftast blir jag insnöad på något under en period, och sedan lugnar det sig och lägger sig på en mer normal intresse-nivå. Just nu är det akvarium (igen) inredning och hitta grejer till min nya lägenhet (jättekul!)och försöker lära mig brodera. Gör även smycken av nagellack :) Här är ett av mina broderier, har nyss börjat lära mig så är inte så duktig än.

Anmäl
2015-02-20 19:03 #4 av: LeJ

Mitt är hästar.

Anmäl
2015-02-22 19:07 #5 av: LunaKaliMaa

Mina är oljemålning och att tillverka rökelser :D 

Anmäl
2015-02-22 22:22 #6 av: Hera

Fiske och matlagning. 

Anmäl