Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Läkemedel & Behandlingar

Ritalin + Menscykel

2015-03-28 13:53 #0 av: missporcelain

Tjena! Det här är en fråga till er som har mens. (Blir du äcklad så kanske du kan titta bort eller träna på att inte bli lika äckelmagadSkämtar )

Har gått på ritalin i ca en månad nu, och min mens är alltid punklig. Nu är den försenad en vecka, och ja jag har testat mig - det finns ingen bebbe i magen. 
Är det någon annan som har det problemet? Har inte sett att någon annan har haft det så, och det skulle vara skönt om där fanns någon som kanske kunde inflika om att jag inte är ensam Funderar

Anmäl
2015-03-29 12:46 #1 av: [Aprilbarn]

Skulle precis ställa samma fråga fast ang concerta.
Är 4 dagar sen. Har dock inte gjort gravtest, ska göra det imorgon.

Anmäl
2015-03-29 13:00 #2 av: missporcelain

#1 Gör så! Jag tog faktiskt ett till igår, men det är också negativt. Kommer den inte igång får jag nog ta kontakt med min SSK Partajar

Anmäl
2015-03-29 13:10 #3 av: [Aprilbarn]

Konstigt :/

Har du tänkt på några andra förändringar i ditt liv? Ändrat kost, stressad? Något sånt.

Anmäl
2015-03-29 13:30 #4 av: missporcelain

#3 Nej inte vad jag kan tänka på, jag är ju alltid stressad av någon anledning, men jag tycker inte att det har varit mer denna månaden än annars. För dig då? Har det hänt något annorlunda för dig?

Anmäl
2015-03-29 13:30 #5 av: missporcelain

#3 Nej inte vad jag kan tänka på, jag är ju alltid stressad av någon anledning, men jag tycker inte att det har varit mer denna månaden än annars. För dig då? Har det hänt något annorlunda för dig?

Anmäl
2015-03-29 18:19 #6 av: [Aprilbarn]

Okej.
Nä inte direkt. Går upp och ner som vanligt med måendet.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.