Annons:
Etiketthjälpmedel-stödinsatser
Läst 1594 ggr
SaraU
4/4/15, 4:48 PM

Vet någon något bra bildhanterings program?

Jag skulle vilja ha något bra program där jag kan infoga bilder och skriva en liten text under. Har ingen lust att betala för works/word för att kunna få tecknade bilder. Vet att det finns en del andra program. någon som vet?

the esthetic grown up is the child who survived

Annons:
Hoseok
4/4/15, 4:51 PM
#1

GIMP?

SaraU
4/4/15, 4:56 PM
#2

ska kolla upp det. tack!

the esthetic grown up is the child who survived

SaraU
4/4/15, 4:58 PM
#3

Är mer ute efter ett program där jag kan lägga in bilder. Det är till en dyslektiker och till min son som inte lärt sig läsa än.

the esthetic grown up is the child who survived

Sugar Mist
4/4/15, 5:05 PM
#4

Google drive Online :) 
Där kan du göra typ Powerpoints och liknande :)

-

beem
4/4/15, 5:12 PM
#5

Kolla i din dator om du har Paint. Har du Windows har du med all säkerhet Paint.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Skogsraah
4/5/15, 11:46 AM
#6

Picmonkey brukar jag använda. Inget program man tar hem, utan allt görs på på den sidan.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
Niklas
4/5/15, 2:29 PM
#8

#0: Har ni någon iPad?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

portera
4/9/15, 12:20 AM
#9

Alltså Google Docs som nämndes ovan med - Google Slides, då får du liksom ramarna för bilden automatiskt så slänger du lätt in lite text under. Sedan är det bara att exportera som pdf och skriva ut eller spara på datorn. Lycka till!

SaraU
4/11/15, 12:58 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag är inte ute efter program där jag korrigerar bilder eller göra som en powerpoint  utan jag är ute efter ett program där jag kan hitta bilder, skriva vad det är och sedan skriva ut. som denna bilden.

the esthetic grown up is the child who survived

beem
4/11/15, 1:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Kolla då i din dator efter Paint. Enkelt att använda. Vanten öppnade jag i paint och skrev texten.

Bilden  av vanten lånad frånhttp://maskinstickat.blogspot.se/2013/05/dubbla-vantar-pa-standardstickare.html


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Niklas
4/13/15, 12:04 PM
#12

#10: Är tanken att du bara ska använda bilderna själv eller ska du exempelvis sälja dem vidare?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

SaraU
4/13/15, 7:55 PM
#13

#11 jag får pröva det. problemet är att jag inte har en egen skrivare utan jag behöver då lägga över alla på ett usb minne eller liknande.

#12 jag har en partner som är dyslektiker och en son på 4 år, jag ska ha bilderna till dem för att underlätta med schema osv. så jag ska inte sälja dem

the esthetic grown up is the child who survived

Annons:
Niklas
4/14/15, 10:50 AM
#14

Okej.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Upp till toppen
Annons: