Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 2394 ggr
Henrik93
11/5/15, 1:52 PM

Vad brukar ni göra?

Just nu är jag i en liten "årstid" som kommer rätt spontant då och då. Känslan är att jag verkligen inte vill, orkar eller har motivation till att göra någonting. Jag bara sitter och tittar och tänker "vad ska jag göra?". Jag vill inte träffa någon. Jag vill inte gå till affären. Jag vill inte.. Det känns som att jag väntar på att något ska hända, och jag vill vara hemma. Det gör också att jag blir rätt rastlös och deppig. Det brukar hålla i sig någon/några veckor, men den här gången känns det bara jobbigt. Jag har precis städat och lagat mat samt ätit. Men det känns liksom "till vilken nytta? ". Känner någon igen sig? Och vad brukar ni då göra?

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
Honestyisdead
11/5/15, 2:01 PM
#1

Så är det ofta för mig. Har inget knep tyvärr.

Henrik93
11/5/15, 2:53 PM
#2

Hera, det känns verkligen dötråkigt. Nu tänker jag iallafall dricka kaffe, och tända ljus. Sedan får det nog bli en tupplur. Jag funderar precis på om det är en känsla av att vara värdelös/ej till nytta. Men nja. Inte det heller. (Jag brukar tänka högt för att sätta ord på mina känslor och idéer- något jag övar på)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Lakeside
11/12/15, 9:00 PM
#3

Har du testat d vitamin? Jag testade i är och det har gjort enorm skillnad nu under vintern

Upp till toppen
Annons: