Annons:
Etikettadhd-add
Läst 2745 ggr
Bamse72
12/4/15, 1:32 PM

Attentin

Ni som har haft Attentin ett tag. Hur går det för er. Har ni fått ökade/ minskade biverkningar. När börjar man få matlusten tillbaka? Har haft Ritalin som funkade mycket bra första 2 månaderna. Sedan kom hemska biverkningar. Nu påbörjat behandling med Attentin och försiktigt hoppfull

Annons:
Leviatan
12/4/15, 1:36 PM
#1

Är intresserad av att veta hur det går. Ska försöka byta till det från Elvanse och se ifall tryck/puls blir bättre.

Bamse72
12/4/15, 2:29 PM
#2

Tycker det går ganska bra. Trycket ligger bra, men hade inget problem med det heller med Ritalin. Pulsen tycker jag ligger lägre nu med Attentin. Dessutom så inte lika mycket reubounssymtom nu. Där emot illamående och svårt med mat och lite huvudvärk. Är rätt ny med Attentin men blir mera vaknare i huvudet på Attentin. Med Ritalin fick j bättre igångsättande. Är inte klar med inställningen. Men so far so god.

Bozzibozz
12/7/15, 12:26 PM
#3

Vilka doseringar har du fått börja med? Aptiten känns mer mentalt. Påminner jag bara mig om att ära så är det inga problem att äta. Däremot om jag hoppar någon/några mål så blir jag fruktansvärt seg och off..

Bamse72
12/8/15, 11:42 AM
#4

Har nu 40mg uppdelat på 3 tillfällen. Skulle ställa in morgondosen först för att sedan ställa in resterande doserna under dagen. Har fortfarande svårt med igångsättandet.

Upp till toppen
Annons: