Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
ADD & ADHD relaterat

Ångest/oro

2015-12-14 20:36 #0 av: nikkaluokta

Är det så att ångest/oro kan öka vid stress när man har Adhd?

Anmäl
2015-12-14 20:42 #1 av: Annielle

Jag skulle säga att ångest och oro ökar vid stress för vem som helst oavsett Adhd.

Anmäl
2015-12-14 20:43 #2 av: GråHäxa

Jag säger definitivt ja det gör det! Kanske andra upplever det annorlunda men jag får panikattacker på löpandeband vid stress. 

Anmäl
2015-12-14 21:08 #3 av: Hera

Håller med #1.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.