Annons:
Etikettirl-vänner-sökes
Läst 1750 ggr
Cochon
2016-03-06 08:18

Bra läkare i Skåne?

Hej, jag undrar om det är någon här inne som bor i Skåne och som går till en kunnig, intresserad och kompetent läkare? Är ni nöjda med er psykiatri och litar ni på er läkares omdömme? Jag går just nu hos psykiatrin i Simrishamn och den är katastrof. Eller mja, kunde kanske varit värre antar jag, man får ganska fria händer att prova läkemedel för att hitta något som passar en själv. Men det är allt, i övrigt får man noll information om läkemedel och inga som helst rekommendationer eller ens tips. Och det har hänt att de glömmer skriva ut recept trots att man har bett om receptförnyelse två veckor i förväg och dessutom ringt och påmint dem. Och rutinkontroller (puls, blodtryck och vikt) tummar dem gärna på. Så min fråga är, ni som bor i Skåne, skulle ni rekomendera er psykiatri? Jag vill väldigt gärna byta, då det är frustrerande med noll intresse och noll information från läkaren. Mvh Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Farwuq
2016-03-06 11:54
#1

Har du kollat här?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cochon
2016-03-06 14:03
#2

#1 Om jag har sökt bland gamla inlägg menar du? 🙂

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Farwuq
2016-03-06 15:31
#3

Hoppsan, jag missade länken.

http://www.doktorsguiden.se/

😇

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Cochon
2016-03-06 15:59
#4

#3 Aha, haha, lätt hänt. Har inte kollat den länken, men gör det nu med en gång.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

BASE
2016-03-09 16:11
#5

Jag har varit i den svängen i många år nu,och måste säga att för mig har det varit ganska svårt.Allt ifrån ren inkompetens till den kategori som gärna så mycket som möjligt fyller en med den ena efter den andra råttgifter till mediciner.Därmed bil jag inte säga att bra och seriösa inte finns men var att finna krävs ibland en del ansträngning.Ring runt privat och se även fråga där du ringer om de har en bra att rekommendera.Bara en tanke,hoppas det kan hjälpa nåt.

Cochon
2016-03-10 10:19
#6

#5 Tycker också Skåne verkar vara en dålig region ur psykiatri-synpunkt. Jätte svårt att hitta något bra och var man ska leta är jätte svårt. Konstigt att inte fler har svarat på denna tråd. Trodde ändå det fanns en del skåningar här inne. Eller så är alla så onöjda att de inte ens vill skriva något här, haha. #3 Din länk var väldigt bra, men sidan verkar vara sparsamt använd och t.ex. fanns inga av mina läkare där, så verkar som de som har måttligt intresse för sina patienter inte registrerar sig på sidan. Verkar så i alla fall.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Farwuq
2016-03-10 17:41
#7

#6 Jag är född skåning och lundabo, men psykiatriläkare är inte min starka sida.
😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

BASE
2016-03-10 21:37
#8

Jag har lärt mig och trots en del av deras (hjälp) närmar mig 46 rättar sagt imorgon. att de besitter mycket makt ,och kommer man i onåd kan det verkligen följa en i detta demokratiska,öppna samhälle.Finns många som inte vågar vara helt öppna av goda skäl och av minst lika goda skäl inte är så öppna om deras goda hjälp statistik.Men man får inte ge upp.

Upp till toppen
Annons: