Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1150 ggr
takeapebble
2016-04-23 05:45

Letar efter likasinnad vän!

Hej. Jag är en kille, 21 år; har diagnosen ADD och återkommande depressioner som jag tar läkemedel för. -- Efter den introduktionen kan jag tänka mig att ni släpper allt och -- så fort som ert internet tillåter -- börjar skriva direkt. -- Skämt å sido. Jag letar helt enkelt efter en person som kan relatera till hur det är att ha antingen ADHD, ADD, depressioner eller att vara bipolär. Eller något annat. Mina väldigt specifika krav för min eller mina potentiella, framtida skrivkompisar är inte alltför viktiga att ta hänsyn till. Jag pratar nästan gärna med vem som helst, men helst inte på en folkfylld pub, eller på ett dansgolv -- det vill säga: ställen som en stor bråkdel av befolkningen vänder sig till i hopp om umgänge eller ett utökat sådant. Har ni bara allmänt svårt för socialt umgänge bland mycket okänt folk, och är utan diagnos eller dylikt, så kan jag ju kanske relatera precis lika bra ändå. -- Jag vill alltså bara, enkelt sagt, prata med någon likasinnad om kanske vardagens svårigheter och precis allt annat. Hur andra hanterar sina problem t.ex. och andras intressen. -- Du skall helst vara människa och mellan 16 till 120 år gammal. -- Några av mina intressen är: musik, instrument, musikteori, musikproduktion, ljudteknik, litteratur, mode, strategi- och rpg-spel, etc… Om något eller allt av mina intressen avskräckar så gör det inget, det finns hur mycket som helst att prata om. Skicka gärna pm om du vill. Tack och adjö! :D

Annons:
Niklas
2016-04-25 12:55
#1

Trevlig introduktion. Hoppas du hittar några att umgås med. Om du vill träffas i "verkligheten" kanske du kan berätta i vilken landsände du befinner dig.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

FrökenAnnorlunda
2016-04-27 18:20
#2

Jag är 20 år gammal och har diagnoserna ADHD med autistiska drag och bipolär sjukdom. Även ptsd och misstänkt Borderline men har lätt att skilja på symptomen. Jag har liknande intressen som dig förutom en musikaliska biten. Ifall det verkar intressant så får du gärna skicka ett meddelande och se hur personkemin funkar 😊

Upp till toppen
Annons: