Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Läkemedel & Behandlingar

Ni som tar Strattera

2016-05-02 13:04 #0 av: Skitgalen

Hej!

Jag började precis med Strattera 25 mg idag, så jag skulle gärna vilja höra lite med er som också tar det hur snabbt ni började märka skillnad och hur ni upplever effekt osv? 
Jag hoppas på att min sömn ska bli bättre med dom, att jag kan slippa ta sömnmedicin så skulle vilja höra om det är någon som märkt att ni sover bättre med dom?

Lay it on me, vill höra allt :) 

Anmäl
2016-05-02 19:59 #1 av: polymorf

Jag märkte tyvärr ingen effekt alls. Blev dock jättetrött och var ofta tvungen att sova en stund på eftetmiddagen, vilket jag inte kan göra i vanliga fall oavsett hur trött jag är. Tyvärr var det alltid lika svårt att sova på nätterna ändå, även då jag inte sovit på dagen. Hoppas det funkar bättre för dig! :)

Anmäl
2016-05-02 20:25 #2 av: Annielle

Har faktiskt aldrig träffat någon som den har fungerat för, de flesta har inte märkt något av dem eller bara biverkningar Ledsen

Själv vill jag inte testa den alls just därför.

Anmäl
2016-05-07 17:15 #3 av: SSKAnna

Jag säger tyvärr som #2- Har aldrig MEN hoppas att jag får höra det!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.