Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1443 ggr
Skitgalen
2016-05-13 22:55

Konstig smak i munnen av Strattera?

Är det någon som upplever konstig smak i munnen av medicinen? Jag har ätit Strattera i ungefär 10-11 dagar och den konstiga smaken kom först idag så jag vet inte om det är ren slump eller om det beror på medicinen? Har inte börjat med någon annan nyligen så jag kan inte tänka mig någon annan än Strattera… om det nu ens beror på det.

Annons:
Leramani
2016-05-13 23:07
#1

I biverkningslistan för Strattera finns allehanda påverkan på magtarmkanalen,  muntorrhet,  törst,  illamående,  för att nämna några, och då är det ju inte konstigt om man får ändrad smak.  Ganska vanlig biverkning för många mediciner.

De Lapsus Resurgam

kim1980
2016-05-14 00:53
#2

Har haft den. Jag märkte inga biverkningar alls.. Helt ok faktiskt. . Fast jag har extrem ADHD . Dvs minnet sviker synlighet. När inte är vinter svalt. . Alla sorter är induvält. Men tar längre tid en vad folk tror.. Vilket dom vill ska gå på löpande band allt blir rosa glamoröst. Men så är det inte.

Skitgalen
2016-05-14 17:25
#3

Jag tror jag kom på vad det berodde på, jag åt väldigt stark och varm mat igår så jag tror det frätte lite på tungan för det är helt borta idag, det är som återställt igen.

kim1980
2016-05-14 17:59
#4

3# Ok. Så bra . Jo stark mat ger mig även i bland halsbränna. . Väldigt intressant läsa . Synlighet när du är positiv. Mer läst om folk som har jett upp. Dömer medicinen sprider allt negativt. . Så även nya blir osäkra. . Dvs orättvist bemöt när gäller ADHD medicin. . Jag vill i alla fall på nått sett hjälpa till..

Upp till toppen
Annons: