Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Vänner sökes

Söker vän med diagnos

2017-01-15 12:36 #0 av: Tinja

Hej!
Jag en 18 årig tjej som bor lite utanför Göteborg.
På min fritid är jag med min hund, kollar serier o film och lyssnar på musik.
Har bland annat diagnoserna Asperger och ADHD.
Skulle vara kul med en vän med Asperger eller någon annan diagnos. Gärna runt 17-25 åldern.
Skriv gärna ditt kik namn eller skype namn på pm och berätta lite om dig själv så hör jag av mig.

Mvh Emelie

Anmäl
2017-01-15 12:45 #1 av: Hera

Lycka till.

Vill dock påpeka att det inte är alla som har kikat och/eller Skype:)

Anmäl
2017-01-15 12:51 #2 av: Tinja

Man kan ju självklart skriva även fast man inte har kik eller skype.
Då kan man ju skriva på pm istället:)

Anmäl
2017-01-15 12:57 #3 av: [something_good]1

Jag söker samma, har också asperger och adhd bland annat..

är 22 år bor i sthlms området, söker vänner online eller såna man eventuellt kan träffa.

Har också stort intresse för djur, har delvis hand om hund.

Du kan skriva till mig privat :) har kik och skype, men tänker att man kan skriva här först. (om du vill)

Anmäl
2017-01-27 19:45 #4 av: Tinja

Putt

Anmäl
2017-04-19 15:30 #5 av: Tinja

Putt

Tror det är lättare om jag skriver mina användarnamn här direkt.

Kik: Lillabubblan 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.