Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Off topic - [OT]

Lugnt

2011-03-03 14:42 #0 av: [YlvaP]

Hämtade tjejerna kl 13 och sen dess har vi suttit i datarummet på en varsin dator. Alla är snälla och stämningen är lugnt och skönt.

Inte alla dagar som det är så här lugnt i huset. Skrattande

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen
Medarbetare på Sommar och Scrubs.

Anmäl
2011-03-03 14:46 #1 av: vildvild

haha YlvaP sant sant,, lugnt här med sitter och kollar på skidor och datorn och tvättar och städar.. hmmm vissa saker var ju attt ta i... :

Anmäl
2011-03-03 14:51 #2 av: Svea-

SkrattandeKyssSkrattande

Anmäl
2011-03-03 14:54 #3 av: [YlvaP]

Ja jag borde göra saker jag med men när dom är så här lugna så vill man ju inte störa friden.

Skrattande

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen

Anmäl
2011-03-03 15:08 #4 av: vildvild

concerta?? skratt? funkar ju på mig tydligen min fru redan galen på att jag putsafe fönsterna igår och skvätte mer ner än vad jag gjorde rent,, aa men kul var det Glad

Anmäl
2011-03-03 15:17 #5 av: [YlvaP]

Nu hänger jag inte alls med? Obestämd

MVH Ylva / Wai-san
Vardagsbloggen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.