Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3401 ggr
Svart
3/1/11, 1:38 AM

Medecin snack

Vill ha mer medecin starkare dos eller mer. Jag gillar vanligtvis inte medecin  men nu känner jag ett sånt stooort behov av medecin, Har ni något tips? Jag tar redan theralen och melatoin. Vill ta något som gör att man tänker mindre, eller är vääldigt lugnande. Mår dåligt!

Annons:
Knaprig
3/1/11, 1:43 AM
#1

e nog bäst säga som det är till nån läkare eller terapeut eller så, så dom kan göra sin bedömning. typ nåt ångestdämpande kanske, men det löser dom ju! Lycka till

Svart
3/1/11, 1:46 AM
#2

Ja tack, ush för livet…

Knaprig
3/1/11, 1:47 AM
#3

mm.. hoppas det blir bättre snart

Svart
3/1/11, 1:54 AM
#4

Desamma ! ^^

coachingtiger
3/2/11, 5:37 PM
#5

Innan du bestämmer dig för att du vill ha MER mediciner eller starkare dos, så bör du kolla så att de inte är medicinen som får dig att må dåligt nu.

Jag känner flera stycken som tagit mediciner mot bl.a depression, och medicinen kan faktiskt förvärra depressionen, och då är det lätt att tro att man behöver en större dos, vilket i sin tur kan förvärra det ännu mer.

Jag håller med #1 att du bör gå till en läkare som får göra en bedömning. Säg inte att du vill ha mer medicin. Tala istället om hur du mår, och vilka mediciner du har nu. Om det är medicinen som får dig att må dåligt nu, så kanske du kan få en annan medicin. Inte större dos, utan man byter ut medicinen helt.

Jag har skickat ett PM till dig också.

Upp till toppen
Annons: