Annons:
Etikettadhd-add
Läst 3916 ggr
[AlltIEtt]
2/26/11, 2:42 PM

Utredning påbörjad

Äntligen har utredningen kommit igång, känns så skönt att det har tagit fart, fick svara på väldigt många frågor. Fick med mig en hemläxa oxå som jag ska ta med när vi träffas nästa gång, med all sannolikhet trodde han att det fanns goda skäl att misstänka ADD så vi får se hur det går nu.

Annons:
[Varulv]
2/26/11, 2:56 PM
#1

Lycka till! Kyss

[AlltIEtt]
2/26/11, 3:23 PM
#2

Tack Skrattande,

vildvild
2/27/11, 2:55 PM
#3

Spännande stort lycka till!! Glad

[AlltIEtt]
2/27/11, 3:41 PM
#4

Vildvild, Tack,

Ja det är mycket spännande, Skrattande

dbltrbl
8/22/13, 8:19 PM
#5

Ska göra utredning snart jag med.

Är lite nervös inför det.

Hur går det till?

Vad får du göra för tester? vad ställer de för typ av frågor ?

Alltid varit nervös av mig men just inför det här skulle jag känna att det vore bra och komma åtminstone lite förberedd

Allt av intresse

LYCKA TILL !

Pelle Långlös
8/22/13, 8:23 PM
#6

#5 Du lär inte få svar av TS då denne har avslutat medlemskapet. Du ser det pga klamrarna runt nicket.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
HannaM
8/23/13, 7:14 AM
#7

En utredning innehåller lite olika delar bland annat frågor och skattningsskalor. Sedan ingår wais-IV (om man är vuxen, barnvarianten heter något annat) som är en form av intelligenstest. Tanken är väl inte direkt att se om man är korkad eller inte (även om det kan kännas så) utan att se om man har en jämn eller ojämn begåvning och var man har sina svårigheter. Sedan finns det lite andra saker också som att upprepa siffror och annat spännande. 

Lycka till! Jag har gjort två utredningar och tycker faktiskt att det är roligt.

Jakop
8/23/13, 10:43 AM
#8

Lycka till! :)

Upp till toppen
Annons: