Annons:
Etikettadhd-add
Läst 4076 ggr
afroace
2011-02-19 22:30

Första mötet vart inställt=(

Förstår inte varför jag hela tiden ska ha "tur i oturen" med allt.Jag har varit så jävla nervös över mötet angående min ADHD utredning å så blir det inte av som det skulle utan fick veta att hon var sjuk dan innan…fan jag som var såå laddad,jag hade ju förberätt mig för det besöket.Sen så ringer hon på min mobil när jag jobbade så jag hörde inte luren och när jag ringde tillbaka ca 25 min eftyer så var tele tiden slut och hon skulle återkomma den 28/2….BLIR GALEN!!!!.Så nu måste jag gå och vänta igen på att få en ny tid..jag hatar att vänta på något som jag vill få gjort.Jag började nästan gråta 2 dagar innan mötet(som vart inställt)för att jag var så glad/nervös/förväntansfull mm och nu är jag bara arg och tycker synd om mig själv(löjligt,jag vet)men jag kan inte hjäpa detSkämsGråter

Annons:
Cochon
2011-02-19 22:35
#1

Förstår precis, hatar också när saker man har förberett sig på blir ändrade. Kan själv bli helt gråtfärdig när saker inte går som planerat…

Fy vad tråkigt att hon blev sjuk, hoppas du får det hela överstökat så snart som.

Kram

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

stormar
2011-02-20 22:26
#2

#0 & #1 håller med, kan verkligen tänka mig in i frustrationen!

hoppas det blir bra  i slutändan!

Upp till toppen
Annons: