Annons:
Etiketthjälpmedel-stödinsatser
Läst 3983 ggr
[YlvaP]
2011-02-07 21:27

Vad har ni för mobil och är ni nöjda med den?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag står i valet och kvalet om jag faktiskt skall köpa en androidlur istället för min Nokia 3710 fold. En series 40 mobil som är väldigt enkel. Klarar av det mesta som hjälp i vardagen. Bara man kommer ihåg att sätta larmet hela tiden för den klarar bara av ett larm. men jag gillar den för den är lite och lätt, sköna knappar och sitter skönt i handen.

Android har jag haft förut så jag vet vad det går ut på men jag vet inte om jag skall våga mig på en touch igen just för att den jag har nu har fysiska knappar. Men jag får istället alla dessa sköna appar och flera larm. Har inte en enda app i min lilla lur nu. Jo något enkelt spel men dom trivs jag inte alls med.

Så vad skall jag göra?

Annons:
Zaphix
2011-02-07 22:11
#1

Jag har en Nokia, fick den för tre år sedan då min gamla behövde pensioneras.

Ingen aning om vad det är för modell, den är svart iaf. :)

Jättenöjd med den, går att ringa och skicka sms med, det enda jag har telefonen till ändå.
Dock börjar det bli dags att pensionera den i och med att den dör om det är mindre än -5 ute. Vill gärna ha en telefon som fungerar när man är ute med hästen.

Fick en ny i julklapp, minns inte märket, men typ samma funktioner som min. Men har inte använt den, gillar min gamla.. Men måste nog byta snart, borde göra det..

Den jag har nu är lik din, fast ser lite annorlunda ut på knapparna. Men nåt liknande iaf.

Skulle behållt den du har nu, fast jag är väl omodern iofs.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[YlvaP]
2011-02-07 22:14
#2

Ja den jag har är väldigt skön att använda. Gillar den.

Trin
2011-02-08 13:58
#3

Jag har en Iphone 3GS trivs enormt mycket med. Har även fri surf som ingår i abonnemanget så det är ju som en mini dator :)

Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits

Upp till toppen
Annons: