Annons:
Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 4770 ggr
Knaprig
2011-01-15 01:01

utredningen börjad..

Annons:
JohannaEkroth
2011-01-15 01:08
#1

Grattis!!!

Hur går det??

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Knaprig
2011-01-15 01:10
#2

glömde skriva nåt också.. :p gjort utredning idag.. gick bra(?). tog 3 timmar ungefär och kändes bra det blivit gjort och hon utredaren sa en kul sak nånting ungefär att det kan va en fördel att vara en adhd/add person bara man får ordning på de mindre sakerna typ så det lät bra höra Skrattande

fast nu skulle hon eventuellt ringa min morsa och prata med henne då kanske redan har gjort det idag men vet inte kanske blir till veckan eller så.. är nervös för det lite. men går säkert bra. typ.

men undrar hur det blir sagt sen bara fast hon sa det "spontant" såg ut som jag skulle få diagnosen eller nåt sånt men hon skulle kolla igenom resultaten.

plus att hon tyckte jag va duktig för vi hann med så mycket typ.. jag kände mig barnsligt nöjd då av nån anledning.. Skäms

Knaprig
2011-01-15 01:19
#3

vill bara kunna säga att "det va inte mig det va fel på, jag var normal, var bara ADHD som spökade" typ..

men är rädd att eftersom ja va som tillbakadragen också en del och typ inte bråkade och sånt så mycket, även om jag sprang iväg osv, så har inte morsan märkt tillräckligt med saker så det ska räknas eller nåt.

eller om det där att jag typ redan va deppad då när jag va liten typ pg a all skit så märktes det inte av eller blev dämpat… för så känns det typ nu för känns mer och mer som jag tappar kontrollen nu och gör mer spontana saker (nu medan jag e på väg ur deppen jag har varit i nu typ)

eller så kanske jag inte har det ändå och bara e konstig Obestämd

vildvild
2011-02-25 14:23
#4

Knaprig hur har det gått her då?? Glad

[Joje80]
2011-02-25 14:27
#5

Jag e oxå nyfiken hur det har gått för dig. Jag håller tummarna

Knaprig
2011-02-26 12:26
#6

har inte fått svar än men verkar som det blir diagnos, hoppas jag får svar snart iaf.. tack alla

Annons:
Upp till toppen
Annons: