Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Tips och goda råd

skrattet :)

2010-10-12 14:32 #0 av: timmelin

läser just nu en bok om skratterapi, för både psykiska och fysiska problem och för människor som inte har några problem alls Flört

den är jättebra, har verkligen blivit på riktigt gott humör sedan denna bok

nu är livet roligt igen

nu måste jag bara skriva positivt hela tiden igen, någon som jag alltid har gjort och ska göra i framtiden

Glad

massor med kramar till er alla från mig

Anmäl
2010-10-12 16:16 #1 av: inisklo

Skrattande

Anmäl
2010-10-13 00:17 #2 av: LenaR

Glad

Vad heter boken, vem har skrivit den? Skulle behöva lite skratterapi!

Anmäl
2011-01-02 20:19 #3 av: Emaljoh4

Putt

Anmäl
2011-01-03 11:18 #4 av: timmelin

lena. har råkat glömma denna tråd. typiskt mig.

men ska ta reda på vad boken, heter. men det finns också mycket att läsa på nätet.

Anmäl
2011-01-03 19:56 #5 av: LenaR

Det är lugnt, timmelin, jag kör skratterapi med Terry Pratchett så länge! Flört

Anmäl
2011-01-03 20:05 #6 av: Thiah

#5 en väldigt fungerande terapi! Glad

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl
2011-01-03 20:42 #7 av: LenaR

#6 Eller hur! Världen vore fattigare utan Pratchetts livsverk. Kul att träffa på en annan fantast!

Anmäl
2011-01-03 20:45 #8 av: Thiah

#7 jag älskar honom! Tyvärr har han ju drabbats av Alzcheimers (kan inte stava det) och jag tror att hela världen blir fattigare utan hans hjärna.

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. /Nalle Puh

Sajtvärd på Gravid.ifokus.se

Anmäl
2011-01-03 20:48 #9 av: LenaR

Ja de får skynda på forskningen kring Alzheimers nu! Jag tror de har en del bromsmediciner iaf. Som tur är går hans böcker att läsa om hur många gånger som helst!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.