Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2647 ggr
timmelin
4/23/10, 3:54 PM

Efterlysning :)

Hej. Jag vill ha lite positiv och glädjande insändare på detta forum. Saker som vi skrattar åt, som vi blir glada åt och som vi kan delge varandra.

Roliga knäppa händelser mm

Lite uppåttjack att läsa, håller ni med. Jag behöver det behöver inte ni?? GladGladGlad

Vi behöver ju vara glada och då är väl detta forum perfekt att hjälpa varandra. Låt oss vara knäppa och glada Skrattande

Annons:
Puhlo
4/23/10, 6:28 PM
#1

När jag behöver uppåttjack, så kollar jag Cute overload eller I can haz cheeseburger..

http://icanhascheezburger.com

http://cuteoverload.com

DodeN
4/23/10, 6:48 PM
#2

Ja jag kan ju berätta om något som min sambo i alla fall tycker är väldigt roligt. Mina drömmar… nu när jag är gravid så är de ännu värre. Tydligen är det vanligt att man drömer konstiga saker när man är gravid.

Ena gången så drömde jag att jag födde 6st små marsvin, lindade in dem i varsin liten filt och hade de i en vagn. Jag och sambon var så stolta och gick runt med våra marsvin i vagnen på stan och folk tittade och kommenterade. När jag väl vaknade så var jag jätteledsen först för jag saknade mina små "bebisar" innan jag insåg att allt var en dröm.

Det var jätteverkligt och jag minns fortfarande känslan av när vi gick med de på stan och visade för alla. 6st små paket som låg fint i vagnen :D

Sambon säger att han ska börja forska på mina drömar, för någon dag sedan så drömde jag att vår bebis bestämde sig för att stanna kvar i magen lite längre. Så istället fick jag ett lamm som jag ammade och tog hand om.

näe, jag är inte riktigt frisk ;)

NaimaG
4/23/10, 11:53 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Våran yngsta katt, han är smart när det gäller att öppna lådor, dörrar o.dyl men en händelse som fick mig och får mig att skratta än idag kommer från när han var kattunge (han är 4 år nu).

Alla vet väll hur det är att leva med en kille, om inte så… de lämnar toalocket uppfällt. Detta var inte katten beredd på när han en morgon fick för sig att hoppa upp på toalett stolen. Som vanligt stogd jag och karln i köket och fixa frukost när vi helt plötsligt hör "plumms" från toan. Han och jag rusar dit och finner en genomblöt katt komma skakandes med tassarna för att få bort allt vatten.

Sen dess har han alltid, nu när han ska hoppa upp på toaletten, kollat om locket är nerfällt så att han inte riskerar att plurra i igen. Han är vanligtvis inte rädd för vatten utan absolut älskar att bada/duscha men toalettstolar har han svårt för idag, där tycker han tydligen inte att man ska bada men duschen går bra.  

Bilden är tagen samma år han plurra i och ja han går konstant och bär på bollar.

HannaM
4/24/10, 12:26 AM
#4

Illrar som busar gör en alltid varm i hjärteroten och ofta väldigt full i skratt. Eller illrar som envist försöker med ett "omöjligt" uppdrag som att flytta på något tungt och stort.. eller illrar som vill ha uppmärksamhet…

timmelin
4/24/10, 9:13 PM
#5

O dessa trådar gillar jag. Återkommer när jag själv har något roligt att berätta :)

timmelin
4/24/10, 10:00 PM
#6

Kan bidra med en idag.  Var hemma hos min väninna och eftersom jag har fått noja på sticke så började vi prata om detta. Visade sig att väninnan haft en sjal som var påbörjad och så en gång när hon skulle få gäster så slängde hon ut den i boden ( bor på landet).  Sedan glömde hon bort den och när hon kom ut så fick hon sig en chock. För det var stora hål i sjalen, var visst mer än hon som gillade sjalen. Nämligen råttorna !

Men räddas det som räddas kan för nu sitter jag här med det nystanen som fanns kvar och så stickar jag en sjal åt henne naturligtvis ;)

Men det vet hon ju inte om utan hon tror det kommer att ingå i något av mina plagg

Visst är jag snäll Tungan ute

Annons:
Sweetelle
4/24/10, 11:15 PM
#7

#6 Jättesnäll =)

[Tassy]
4/27/10, 7:24 PM
#8

Jag låter videon tala för sig självt Oskyldig

timmelin
4/27/10, 10:20 PM
#9

Oooo gulliga :) :)

dragonstar
4/28/10, 12:50 AM
#10

För alla som kollar på Big Bang Theroy…

…Bazinga!!!

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Mosaik02
4/28/10, 4:52 AM
#11

ooh den låten va ju underbar ju :)

den där ska jag ha som ringsignal på mobilen haha älskar o ha knasiga ringsignaler som driver folk till vansinne

Bianca84
3/6/11, 1:30 AM
#12

hejsan …jag ar en tjej som ar 26 ar gammal …gjorde ett misstag o stal en del grejer av nagon ….d va tex en camera, 2ringar o en klocka …men personen fick tillbaks det.

men innan dom fick tbx det sa hade jag bokat en resa til london …sa jag akte till london men nu nar jag har vart har har jag hort att polisen har vart hem ho mina faraldrar o sokt mig o sa….

jag e gravid nu ….foder snart i april…vill aka tillbax hem till sverige men ar jatte radd att dom ska satta mig i fangelse lr ta mitt barn ifran mig…snalla nan nagon som har nagra tips o ge ….vad jag ska gora???

d e mina vanner som sager att jag ar efterlyst….men eftersom london ar en del av europa….om jag hade vart efterlyst hade inte polisen bara kontactat polisen i england o be dom gripa mig o skicka hem ig igen???

hjalp nagon

Upp till toppen
Annons: