Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Off topic - [OT]

men ååhh...

2011-04-09 22:58 #0 av: Svea-

pust... för slut för å nått göra.. kan ej gå å försöka sova då jag väntar på min tonåring.. har ont i kroppen... å jag har så dum tråkigt..

fan va åke-tråk...

vgd?

Anmäl
2011-04-10 00:14 #1 av: tommy999

Är du kvar?

Anmäl
2011-04-10 15:01 #2 av: Svea-

vagnnäää...var det ganska länge men ... jaa...nu e en annan här en sväng igen dårå...

åke-tråk dag i dag med...måsten finnes måsten måste i dag göras...

vgd folket?

Anmäl
2011-04-10 20:12 #3 av: vildvild

Hej precis nattat barn.. skall kolla lite på tv med frun. Sen blir det väl till at sova :) hoppas att du får skoj snart igen..

Anmäl
2011-04-11 10:42 #4 av: Svea-

# 3 nattat kottar...aaahhh,,,så skönt...varför kan det inte alltid vara så`?visst får dom bli större å större å tonåringar...men att det lixom bara per automatik är så¨att dom e hemma i tid och att man får natta dom....

hoppas ni hittade nått å kika på ...

jag vill nog ej ha skoj i ordets rätta bemärkelse...mera frid...

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.