Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Media

Bok

2011-05-04 19:39 #0 av: timmelin

Hej. Ville bara säga hej till alla som känner mig och säga att jag har börjat ett projekt med att skriva en bok. En faktabok om hur jag vill som anhörig bli bemött till barn och ungdomar med särskilda behov.

Jag hoppas att vårdpersonal, personal på hvb hem, gruppboenden ska läsa den men också lärare och socionomer

Eftersom jag jobbar på gruppboende så ser jag att det är mycket brister här. Och som mamma ännu mer.

Så nu ägnar jag all tid till mitt projekt

önska mig lycka till :)

Anmäl
2011-05-04 22:20 #1 av: [Varulv]

Det gör verkligen jag, timmelin! Lycka till! Skrattande

αγάπη

Anmäl
2011-05-05 09:19 #2 av: Niklas

Vad spännande. Du måste berätta när den är klar.

Lycka till!

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2011-05-05 20:28 #3 av: LenaR

Superspännande! Lycka till, Timmelin!!

Anmäl
2011-05-05 22:28 #4 av: Svea-

herregud så bra...superbäst!! jag brukar säga att vi borde skriva en "dummies" bok ang adhd mfl dolda diagnoser.

hejja hejja...coolt!

lyckatill!

kram!

Anmäl
2011-05-05 23:28 #5 av: nosig

Åh, lycka till - vilken jättebra idé!! Skrattande

Anmäl
2011-05-06 19:54 #6 av: Porklash

Ja lycka till!

pEr

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.