Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1330 ggr
[WX5]
5/27/11, 7:05 PM

Japp jag är en värdelös människa

Ingen fattar vad jag skriver om utan det blir bara fel. Vet inte vad jag har gjort för att få denna behandling men så är det jag är det mest värdelösa personen på denna sajt. Likabra att sluta läsa här.

Ses en annan dag.

Annons:
LenaR
5/27/11, 7:59 PM
#1

Emilia, det är svårt att kommunicera på nätet. Det är lätt att det blir missförstånd. Det bästa är att försöka reda ut dem.

Och säg ALDRIG negativa saker om dig själv! Det blir varken du eller någon annan hjälpt av.

Vi ses!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[Varulv]
5/27/11, 8:19 PM
#2

#0 Nejdå WX5, du är bra! Du är en av oss, vetjag! Och här är högt i tak. Om du skulle råka släppa ut grodor ur din munn, så bleve väl några andra kanske lite förbannade en stund, men de skulle aldrig, aldrig tänka som såhär:

"Den där Emilia, henne ska vi allt se till att få avstängd här, och utkastad från sajten!"

Nej, jag lovar - det kommer aldrig hända! Alla vill ha dej kvar här, och väldigt många skulle sörja jättemycket om du av någon anledning plötsligt en dag inte skulle finnas här mer.

Kram, kram och kram! KyssKyssKyss

En av dina bästa vänner Varulv Skrattande

[WX5]
5/27/11, 8:23 PM
#3

Men allt blir ju bara fel när jag skriver så det känns inte lönt att ens fråga något. Rynkar på näsan

Freke
5/27/11, 8:31 PM
#4

#3 det är väl det som är lite meningen, med att vara här?!
Då det är en j-la massa som drar runt i huvudet på oss med en eller flera bokstavskombinationer och allt är inte rätt, men det är inte fel heller

de flesta är toleranta men man kan vara tvungen att förklara på ett eller ett par olika sätt för att folk ska förstå det man egentligen vill ha sagt.

Sen finns det vissa som kan vara lite "duktigare" och ska översätta det man vill ha sagt och det kan ses som stötande av den som egentligen skrev grund inlägget, men ta det som positivt om det är någon som vill översätta det som du vill ha sagt för ibland är inte våra huvud som andras..

allt som oftast kan jag tycka att mitt inte riktigt är det borde vara, känns som om det är under armen…

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

zatanica
5/27/11, 9:15 PM
#5

#4 haha huvudet under armen det kan jag hålla med om :) eller glömt hemma i sängen ibland.

Upp till toppen
Annons: