Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1448 ggr
[Joje80]
6/16/11, 8:32 PM

Effekterna av medicinen

Hejsan. den 29/6 ska jag till doktorn och prata piller. Funderar på ni som tar piller hur ni upplever effekterna och även om de i er närhet märker nåt??

Jag vet hur det e med min son men har svårt att diskutera med en 6åring om hur han upplever det. Kanske lägger jag lite för mycket hopp på en burk piller? Min son har blivit mycket bättre i skolan och e nu en av de bästa i matte och även i andra ämnen. Han e mycket gladare och bråkar inte på samma vis. Tänkte oxå på en kanske löjlig sak. Men jag babblar alldeles för mycket och jämt. Störigt för både mig och andra men jag kan inte hindra mig själv. Tror ni det blir bättre med medicin. Att jag kan liksom hålla ett samtal utan att avbryta och ta över. Är ju inte med mening jag gör det. Det bara händer.

Vill bara vara lycklig och må bra och inte tryta på min mans tålamod mera. Nu dricker jag väldigt sällan alkohol men i helgen va det Sweden Rock och vi va barnlediga i 4dagar. Gick runt med ett rus i 4 dar,Inte kalas full utan så där lagom så tankarna gick på lägre växel. Bråkade inte med nån över nåt och va bara gla och mådde toppen.Nu lär jag inte gå o bli alkis utan hoppas att jag får effekten av tankarnas nervarvning av piller så jag kan vara som alla andra…Vill ju bara få lugn o ro i skallen…Se som jag babblar :P

Annons:
Upp till toppen
Annons: