Annons:
Etikettutredningar-hur-var-när-varför
Läst 842 ggr
zatanica
9/22/11, 2:36 PM

ska det vara så svårt...

Ja ska det vara så jä….a svårt att få tag i folk. Ringde för att höra när sjutton jag ska få komma på ett första möte för att se om de vill ge mig en AS utredning. Psyktanten som utredde mig för ADHD och även gav mig diagnos sa tidigt att hon ville skicka mig på utredning för AS med. Så när ADHD diagnosen var klubbad och klar skickade hon remiss i maj för AS utredning.

Fick lapp ganska så snart att de skulle kalla mig så snart de kunde. Jo tjena ringde i juni tror jag, skulle få komma innan semestrarna i juli. VÄntade inget händer.

Ringer igen i början av augusti tror jag, hatar att ringa o tjata. Ja visst skulle jag få komma nu i slutet av augusti början av september efter semestrarna.

Fortfarande ingen kallelse hatar fortfarande att ringa, drar ut på det för varför ska jag behöva tjata.

Ringde nu i veckan fick nummer till deras chef eller vad det var, för att få höra om att jag kan få genomgå utredning på annan ort. MEn vill helst inte åka någonstans är bara jobbigt, samtidigt vill jag ju få det överstökat.

Ringer till gubben som aldrig är där och svarar, bara en röst som undrar om man vill bli koplad till telefonist. Men vill ju prata med han jag ringer till. Ska det vara så förbannat svårt att få tag i folk, varför ska jag behöva tjata och stå i hatar det :(

Annons:
Upp till toppen
Annons: